Kit nail art incepatori

Kit nail art
Buna! Am revenit cu o noua postare.
As dori sa mentionez cateva din lucrurile necesare in nail art.


Lucrurile sunt urmatoarele:
-Buffer
-Pila
-Penseta nail art , dar pentru inceput este buna si o penseta normala.
-Punctatoare. Cele mai importante .Le-am cumparat pe ale mele intr-un set de 5 la pretul de 10 lei de pe 1001 cosmetice, insa pot fi gasite oriunde.
-Pensule . Daca nu doriti sa cumparati seturi puteti cumpara pensula pentru linii , evantai , detalii si pensula pentru curatat in jurul cuticulelor. acestea fiind cele mai importante.
-Matrite, stampila si oja speciala. Am auzit multe persoane spunand ca este greu sa stampilezi, insa daca nu te dai batuta si asculti sfaturi va fii simplu.
-Buretei pentru degrade. Ai mei sunt de la un burete de baie , deoarece nu am gasit unii speciali pentru nail art. Isi fac treaba si sunt foarte ieftini.
-Betisoare de portocal. Niciodata nu imi tai cuticulele , mereu le imping cu un betisor.
-Banda subtire. Pretul este de un lei , iar modelele pe care le puteti realiza sunt infinite .
-Carusele cu decoratiuni. Sunt bijuterii pentru unghii si merita cumparate.
       In ceea ce priveste ojele :
-baza si topul sunt necesare . Ale mele sunt de la farmec si pot spune ca sunt uimitoare.
-alb si negru
-sclipici pentru inelar
-apoi macar cate o culoare din fiecare
  
    + Loc special : Latex pentru protejarea cuticulelor.
      Sper ca v-am ajutat cu aceasta postare !
     

Etichete: