Cartea nuntii - Recenzie

Buna !
Dupa cum am promis , m-am apucat de citit, dupa cum ati putut vedea aici.Ei bine , prima nu a fost tocmai ce am promis , insa de acum in colo ma axez pe recenzie doar , fara povestirea integrala.
Pentru astazi am citit Cartea Nuntii de George Calinescu .

Actiunea este plasata in anii '30 , la Bucuresti. Personajul principal , Jim , se intoarce de la Paris , unde studiase . In tren se intalneste cu o fata tanara si frumoasa , careia ii fura un sarut.Cand trenul ajunge in statie cei doi se pierd in multime. Ajuns acasa Jim se intalneste cu cele trei prietene,Lola , Dora si Medy . Fiind bun de casatorit , vrea sa gaseasca sotia perfecta , incepand cu ele. Medy fiind confidenta lui este scoasa din ecuatie , ramanand doar cele doua . Nu peste mult timp se intalneste si cu fata din tren , Vera. Acum el trebuia sa aleaga dintre cele trei fete.
      Romanul este foarte frumos , cei drept nu am crezut ca imi va placea . Sincera sa fiu primele 50 de pagini sunt tare plictisitoare , insa cand am vazut ca s-a terminat am fost foarte dezamagita.

Voi ce credeti despre el? L-ati citit?Ce ati mai citit in ultima vreme?

Etichete: