O zi în care nu ai zambit , este o zi pierdută.

Buna ! Astazi va voi vorbi despre fericire. Conform dex fericirea este " o stare mentală de bine, fiind caracterizată de emoții pozitive sau plăcute, de la mulțumire la bucurie intensă."
Oamenii nu pot trai fara ea , oricine trebuie sa simta fiorii acestui sentiment , oricine trebuie sa zambeasca!
Vitantis Bucuresti ne invita pe toti la concursul plin de zambete.
Ce trebuie sa faci : "Posteaza intr-un comentariu la fotografia de concurs o poza  impreuna cu hastag-urile #concursVitantis si #happyselfie arata-ne cum te bucuri tu de viata si ce te face pe tine sa iubesti viata si intra in cursa de 1000 euro, sa faci ce vrei tu cu ei si sa ramani indragostit de viata mereu! "
Despre fericire au scris numerosi poeti si autori , insa citatul meu preferat ii apartine lui Ralph Waldo Emerson


Lucruri mici care imi fac viata mai frumoasa.


  1. Fericirea celor din jur. Am vrut sa mentionez acest lucru de la inceput , deoarece este cel mai important . Mereu ii pun pe ceilalti pe primul loc.Mereu ma bucur de fericirea lor.
  2. Un film bun. Ador filmele ,mai ales cele in familie . 
  3. O melodie. Muzica este refugiul meu , ma ajuta oricand. Mereu ma vei vedea fredonand o melodie . 
  4. Sa scriu pe acest blog. Aceasta pasiune a inceput din august anul trecut . Scriu din placere in timpul liber despre lucrurile pe care le iubesc  .
  5. Convorbirile lungi cu prietenii. Cred ca toti cunoastem acele convorbiri la ore tarzi in noapte , acelea sunt preferatele mele.
  6. Unghiile. Ele sunt si motivul pentru care am inceput acest blog. Practic aceasta "meserie" de aproape un an si jumatate .
  7. Fotografia. Mi-am "terorizat" prietenii cu pozele surpriza . Ocupa aproape tot spatiul din telefon .
  8. Reducerile. Tineti magazinele departe de mine ! Daca am vazut un semn cu reduceri 70%  sunt "o cauza pierduta" .
  9. Sa invat lucruri noi. In special sunt pasionata de istorie , despre lucruri ciudate intamplate in trecut.
  10. Sa ma autodepasesc. Nu imi place sa raman la acelasi nivel , vreau sa evoluez zilnic.
  11. O carte buna. Sunt o mare fana a romanelor politiste , dar recunosc , nu am mereu timpul necesar .
  12. Ciocolata . Trebuia sa incadrez si mancarea , evident . Sunt o mancacioasa si ciocolata este "pacatul " meu. 
  13. Ziua de vineri. 
  14. Sportul. Imi place sa alerg , sa particip la ora de sport , ca na , iubesc mancarea , dar imi respect si fizicul.
  15. Atunci cand mergi pe strada si vezi oameni care ajuta cainii. Sunt o persoana sufletista si oamenii care fac acest lucru mi se par cei mai speciali .
  16. Sa probez haine. Du-ma intr-un magazin plin de haine si voi iesi ziua urmatoare !
  17. Sa ma intalnesc cu prietenii. Dupa ore sau in week-end , la o prajitura sau un suc . 
  18. Sa fiu eu!  Doresc sa fiu eu insami , nu conteaza parerile altora.
  19. Sa dorm. Un somn bine-meritat este cheia succesului . Cam asa arat eu cand imi intrerupe cineva somnul de odihna.
  20. Sa ajut !
  21. Zilele insorite. Soare =Fericire 
  22. Prima zapada . Ciudat , nu? La punctul anterior am mentionat soarele , acum zapada. Imi place si iarna , dar fara temperaturi scazute , deoarece sunt o friguroasa.
  23. Sa castig. Mereu am fost o ambitioasa , mi-a placut gustul victoriei.
  24. Multumesc. Imi place sa multumesc pentru ceva , dar si invers.
  25. Ganditul pozitiv. 
  26. Sa imi organizez lucrurile la care tin. Colectia mea de oje este organizata saptamanal , deoarece este importanta pentru mine .
  27. Imbratisarile lungi si calde. 
  28. Plimbarile de seara. Ma calmeaza , ma linistesc . 
  29. Sa revad fotografii vechi. Amintirile conteaza foarte mult pentru mine. Timpul trece , creierul tau poate sterge anumite informatii . asa  ca aleg sa le imortalizez.
  30. Cadourile. Daca imi faci un cadou , sigur imi vei smulge un zambet . Nu am nevoie de o "caruta de aur" , ceva simbolic , sa-mi aminteasca de tine.
  31. Florile.Am o gradina plina de flori , nu ma plictisesc niciodata de ele , imi dau o stare de bine .
  32. Albastrul . Culoarea mea preferata . Iubesc orice nuanta , deschis , inchis , cu sclipici . 
  33. Buna dispozitie. Nu imi place cearta , imi place armonia , intelegerea si iubirea.
  34. Sa ma uit la desene. Ador desenele ! In special cele de cand aveam 5-6 ani , mi se par cele mai reusite.
  35. Rebusurile. In timpul liber sunt perfecte.
  36. Citatele care ma motiveaza.


  37. Ora de informatica.Sunt o boboaca cu un blog , care iubeste informatica. Aceasta fraza ma descrie perfect.
  38. Familia. O familie unita este cheia fericirii . Ma bucur ca am familia alaturi de mine zilnic.
  39. Prietenii adevarati. 
Care sunt lucrurile care te fac fericit?

Etichete: