Favoritele lunilor Ianuarie-Februarie

Buna!
De mult voiam sa fac o postare de acest tip , produse favorite dedicate unghiilor. Am adunat cateva produse aceste luni si m-am hotarat sa le prezint.
Sa incepem cu ojele.
Prima este Essence - 07 Hope for love.



































V-am prezentat-o si aici . Nu credeam ca o voi iubi atat de mult , insa m-am inselat.
Este un nude roz , opac in doua straturi subtiri , se usuca repede si este rezistenta.

Medusa Isabella 164.


















Este un sclipici intr-o baza roz transparenta. Are sclipici mat albastru , argintiu si roz. Este aproape opac in trei straturi , nu se usuca texturata , dar este putin mai greu de dat jos.
Rimmel London - Nuanta 823 Bindfold me blue

































Probabil albastrul meu favorit pe care l-am prezentat si aici . Il iubesc . Se aplica ca un vis , opac intr-un strat mai grosut , se usuca repe ,nota 10+.
Manichiuri realizate cu ajutorul acestei oje puteti vedea aici si aici 


Orange-Oriflame



































Prima mea oja de la Oriflame , pe care o consider adorabila . Este un portocaliu , deci este mai greu de facut si de aceea este opaca in trei straturi , dar nu ma deranjeaza , timpul de uscare este mic.


Top Coat Efect de Gel de la Essence. 
 Este bun . Are si plusuri si minusuri. Se usuca repede , este mai grosut , se ingroasa destul de repede , ajuta manichiura sa dureze mai mult si daca lucrezi prea mult cu el peste model il poate strica.


















Buretele de vase.
 Este destul de important pentru mine . Pentru degradeuri il folosesc de mult timp si functioneaza perfect . Il puteti vedea in actiune aici , aici si aici .
 














Pila My Beauty Spot
 Este grozava si o folosesc mereu . Am renuntat de mult la pilele din hartie si acestea din cristal sunt prietenoase cu unghiile mele.













 Tratament cuticule de la Farmec.
 Il folosesc saptamanal si isi face treaba . Dizolva cuticula destul de bine.
Il aplic pe cuticula , il las sa actioneza 30 secunde , iar apoi cu ajutorul unui betisor imping cuticula .
Mainile se spala dupa folosire! 

Etichete: