Filmul de vineri - Death note

Buna ! Daca ma cunosti cred ca stii ca iubesc serialele . Ei bine , nu am mereu timpul necesar , dar uneori gasesc.
Nu sunt mare fan anime , adica acesta este primul pe care l-am vazut si cred ca si ultimul . Daca ar fi o poveste atat de buna ca aceasta sigur nu l-as refuza , insa daca nu am propuneri prefer sa raman la oameni.
Am vazut vorbindu-se de carnetul mortii , carnetul mortii . Era cotat cu 9/10 stele si am zis sa-i dau o sansa.
Conceptul este bun , inceputul este fascinant.

Haideti sa va zis continutul primelor episoade.
Yagamy Light este student la o scoala din Japonia . Este un mic geniu. Va gasi intr-o zi acest carnet misterios. Instructiunile spuneau ca poate ucide pe oricine cunoscandu-i numele si chipul . Daca ii scri numele fara a preciza cauza mortii acesta va muri datorita unui atac de cord. Odata cu gasirea caietului el va intalni si un Shinigami , pe Ryuki, posesorul caietului. Va incepe prin a omora persoane rele , populatia numindu-l Kira . ( Desigur ca identitatea sa nu va fi cunoscuta de nimeni.)
Asupra lui se vor concentra multe institutii pentru al prinde. Unul dintre rivalii sai va fii L.
Nu vreau sa spun mai mult , zic ca am acoperit esentialul.
Daca ti-a placut articolul , nu uita sa te abonezi la blogul meu pentru a fii la curent cu noile postari.

Etichete: