Saturday's Theme-15. Easter

Buna , fetelor! Vreau sa incep prin a va ura Paste Fericit tuturor! Sper ca aceasta sarbatoare va gasit alaturi de familie !:)
Nu prea ma pricep eu la urari , dar vreau sa va prezint ceva la care ma pricep , ei bine , in majoritatea timpului. Tema cu numarul 15 se intituleaza Paste. Initial m-am gandit la iepuras , aveam cateva tatuaje cu iepuri , dar mi-am zis sa ma complic si eu putin . Am vazut o manichiura cu un puisor si am zis ca e perfecta .

 

 Am plicat o oja galbena Avon Limoncello , peste care am adaugat un model punctat . Mereu le evit deoarece vreay sa fie egale , puse in ordine . Nu spun ca mi-au iesit chiar perfect , dar sunt acceptabile. Pe unghia mijlocie am aplicat banda zig zag pentru a realiza modelul de spart si am umplut cu alb . Am aplicat ochii cu alb si negru , iar apoi ciocul cu ajutorul punctatorului.
Fetele participante:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Etichete: