Saturday's Theme-17. Cities

Buna,fetelor! Astazi va prezint ultima manichiura din luna aprilie. Nu stiu de ce , dar inspiratia mea pentru astazi a fost zero , asa ca am facut si eu ce am vazut pe google. Mi s-a parut interesant acest model si am incercat sa-l recreez.


Mod de realizare:

Am aplicat un strat de baza alba si am lasat sa se usuce bine. Pe o hartie am pus niste vopsea acrilica , galben si portocaliu. Am luat o pensula evantai si am bagat-o in culori , jumatate galben , jumatate portocaliu. Apoi prin miscari de la dreapta la stanga am realizat si degradeul . Am repetat procedeul de doua ori. Dupa ce s-a uscat am venit cu o pensula subtire si vopsea acrilica neagra am desenat blocurile . Am sigilat totul cu top coat.

Ce am folosit


Oare ce oras prefera fetele? Hai pe blogul lor!












Etichete: