Saturday's Theme-18. Sunset

Buna , fetelor ! Pentru ca astazi este sambata neaparat trebuie sa postez articol nou. Pana acum nu am lipsit de la vreo tema  si am incercat sa le fac pe toate . De data asta a fost mai dificil . Am incercat manichiura de trei ori inainte si abia astazi a reusit ceva decent . Nu stiu de ce , dar niciodata nu iesea ce imi doream . Mereu sunt mai pretentioasa cu modelul final , deoarece stiu ca as putea mai bine . Ei bine de data asta m-am saturat de atata incercat si rezultatul in vedeti mai jos. Multumita? As zica ca sunt 60% multumita , promit ca ma revansez cu urmatoarea tema pe care am realizat-o de aproape o saptamana si pe care am purtat-o pana ieri. Va las cu vorbitul , va arat pozele , apoi va povestesc cum am realizat-o.
Sunset Nail Art



 Mod de realizare:
Am aplicat pe degetul mare si mijlociu doua straturi de oja alba , pe aratator si degetul mic un singur strat , iar pe inelar doua straturi de oja corai. Pentru a realiza punctele am pus pe o hartie culorile degrade-ului una langa alta , iar cu un punctator le-am amestecat putin , pentru a avea un punct cu mai multe culori . Pentru vedeta manichiurii , adica apusul am folosit buretei de make-up si oja roz , portocaliu si galben.

Fetele participante:


Etichete: ,