Secretul vraciului, volumul 3 din Cronicile Wardstone, de Joseph Delaney

Buna! Dupa cum poti vedea si din titlu, astai am ajuns sa va povestesc despre a treia carte din Cronicile wardstone. Am gasit-o acum doua saptamani la biblioteca si in doua  zile am si terminat-o. Acum citesc cartea a patra care este la fel de buna, nu imi voi schimba niciodata parerea despre toata seria.
Secretul Vraciului de Joseph Delaney


Inainte de a spune ceea ce cred eu despre ea, hai sa vedem ce zice autorul despre actiunea cartii:

"Cand vremea se raceste si noptile se scurteaza, Vraciul primeste un mesaj de la un vizitator a carui identitate este tinuta sub tacere. tom nu stie de ce tainicul ravas il supara din cale-afara pe magistrul sau, dar Vraciul il anunta, imediat dupa aceea, ca e timpul sa se mute de la Chipenden la casa lui de iarna din Anglezarke. Aceasta casa este sinistra, neprietenoasa, prea aproape de Intuneric, cu o pivnita adanca, in care sunt inchise mai multe vrajitoare si duhuri rele. Pe masura ce iarna se instapaneste, Tom descopera din ce in ce mai multe despre trecutul magistrului sau si despre misteriosul vizitator care se pare ca este dusmanul de moarte al Vraciului. Oare trecutul Vraciului il va prinde din urma, razbunandu-se? Si in ce pericol va fi Tom, cand tainele pe care magistrul sau a incercat sa le ascunda de lume vor fi, in final, dezgropate?" Joseph Delaney

O descriere mai buna nici ca as fi putut da. Cuprinde fiecare lucru, insa fara a dezvalui consecintele acelor fapte. In cartile anterioare ni s-a spus ca vraciul s-a indragostit de doua femei, Emily Burns si Meg Skelton, o vrajitoare. In aceasta carte este aprofundata povestea celor doua. Partile mele favorite din carte sunt simbolurile scrise deasupra puturilor unde sunt inchise vrajitoarele si duhurile, in aceasta carte sunt destule.
Recenziile primelor doua volume le poti gasi aici si aici, deasemenea poti gasi aici si diferentele dintre carti si film.

Etichete: , , , ,