Sacrificiul Vraciului, volumul 6 din Cronicile Wardstone, de Joseph Delaney Recenzie

Buna tuturor!
 Astazi voi recenzia a sasea carte din Cronicile Wardstone, numita Sacrificiul Vraciului. Daca nu te-ai  obisnuit inca cu aceasta serie, face parte din preferatele mele, fiind vorba despre fiinte supranaturale, este o carte perfecta pentru adolescenti si nu numai. De-a lungul acestui articol voi dezbate anumite lucruri cu privire la carte, asa cum am facut si pentru celelate cinci pe care le-am recenziat aici, pe blog.

Descrierea facuta de editura:

Prima datorie a lui Tom, ca ucenic al Vraciului, este sa apere Comitatul de Intuneric. Dar acum mama are nevoie de ajutorul lui in tara ei natala, Grecia. Una dintre cele mai periculoase din Vechile Zeitati, Ordeen, se pregateste sa se intoarca acolo, aducand cu ea macel si pustiire. Dar si Diavolul este liber in lume, si daca isi uneste fortele cu Ordeen, asupra Pamantului se va pogori o noua era a Intunericului. Mama a chemat alaturi de ea multe ajutoare, dar printre ele se numara si vechile dusmane ale lui Tom, vrajitoarele din Pendle, cu asasina Grimalkin si vicleana conducatoare a clanului Mouldheel, Mab. Va putea oare Tom sa nesocoteasca tot ce l-a invatat Vraciul si sa se alieze cu vrajitoarele? Care este secretul pe care mama nu i l-a impartasit pana acum? Si ce sacrificii cere lupta impotriva Intunericului?


Descrierea mea:

De foarte mult timp asteptam sa se povesteasca mult mai multe despre mama lui Tom, despre care am intuit cu totii ca ar fi o vrajitoare benigna. Ei bine, in acest volum recunoaste chiar ea ca este o vrajitoare, poate mai mult decat o simpla vrajitoare lamia domestica, insa nu vreau sa stric suspansul cuiva, deci mai bine tac. Mama lui Tom va strange o armata destul de mare pentru a o infrange pe dusmana sa, Ordeen, din Grecia. Oare vor reusi sa o infranga? Ce parere are vraciul despre alianta cu vrajitoarele? Multe intrebari, tot atatea raspunsuri, deci te las pe tine sa afli.

Puncte tari:

Puncte slabe:

O recomand, sau nu?

O recomand cu mare drag, insa nu doar aceasta carte, ci toata seria, pe care abia astept sa o termin si sa o recenziez aici, pe blog. De la mine primeste azi 5 stelute.

Unde o pot gasi la cel mai mic pret?

Eu am citit-o in format electronic, gratuit, insa aici o poti gasi la cel mai mic pret.

Unde pot gasi si restul cartilor?

Daca ti-a placut modul meu de recenziere, poti gasi restul cartilor aici, aici, aici, aici si aici.
Daca ti-a placut articolul, nu uita sa il distribui si sa te abonezi prin e-mail pentru a nu rata urmatoarele recenzii.





Etichete: , , , , , , , ,