Colorado Kid de Stephen King Recenzie

Buna tuturor!
In ultima vreme am auzit atat de multe lucruri bune despre Stephen King si operele sale care se incadreaza in categoria horror, sf, actiune, exact ceea ce imi doresc eu de la o carte. Am mers la biblioteca sa caut o carte scrisa de el si am dat peste colorado kid, o carte micuta si usor de citit.

Editura: Nemira

Anul aparitiei: 2006

Numar pagini: 123

Ce spune Stephen King despre opera sa

" Eu scriu ca sa aflu ce gandesc, iar scriind Colorado Kid am aflat ca poate - zic doar poate - frumusetea misterului este cea care ne ingaduie sa traim sanatosi la minte in vreme ce ne carmim trupurile fragile prin lumea in care demolarea este cuvant de oridine. Mereu dorim sa atingem luminile de pe cer si vrem mereu sa stim de unde a aparut Colorado Kid (pentru ca lumea e plina de oameni ca el). Poate ca a dori e mai bine decat a sti." Stephen King

Parerea mea

In aceasta nuvela, Stephen King, plaseaza personajele intr-un spatiu ocrotitor, acestea povestind despre un mister nerezolvat de pe plaja Hammock si anume Colorado Kid. Actiunea este narata de catre David Bowie şi Vincent Teague, editorul şi respectiv, fondatorul ziarului The Weekly Islander, fiind plasata cu treizeci de ani in urma. Receptorul este Stephanie McCann absolventa a facultatii de jurnalism si proaspat angajata la ziarul mentionat. Misteriosul de pe plaja a fost gasit mort, cauza fiind inecarea cu o bucata de carne. Acesti doi jurnalisti vor povesti peripetiile prin care trec, incercand sa ii afle identitatea si sa determine deca a fost sau nu un accident. Pentru mine nu a fost tocmai o carte horror, mai mult a batut spre roman politist. A fost destul de buna, dar nu il abandonez pe scriitor, in viitor voi cumpara alte carti, cu singuranta nu ma vor dezamagi.

Puncte tari

Puncte slabe 

 O recomand, sau nu?

Si da, si nu. O recomand daca esti un fan al lui Stephen King si nu ai citit inca nuvela. Nu o recomand daca este prima carte pe care o citesti de la autor. Colorado kid nu este capodopera sa, chiar sunt sigura ca are carti mult mai bune. Din pacate, aceasta carte primeste 3 stelute.
Voi ce mai cititi? Ati citit carti de Stephen King?

Etichete: , , , , ,