The interestin question Book TAG

Buna tuturor!
De mult voiam sa fac cateva TAG-uri pe blog, iar acum am gasit momentul potrivit. Dupa o scurta cautare, am gasit un TAG cu intrebari dragute despre carti. Nu am fost tag-uita de nimeni, iar cei care vor sa il preia, il pot face, mentionand sursa.
Numarul total  de intrebari este de 9, asa ca sa ii dam drumul.

  1. Daca ai fi critic literar, cui i-ai acorda un premiu Nobel? 

Din partea mea, premiul Nobel merge la Joseph Delaney. Am citit de la el 15 carti, care nu m-au dezamagit de loc. Acestea sunt: cele 13 volume din Cronicile Wardstone si primele doua volume din Cronicile Starblade.  Tot de la acest autor mai vreau sa citesc inca 4 carti: Dark Assasin, Bestiarul vraciului(disponibile doar in engleza), Amintirile Vraciului si Povestirile Vraciului, ultimele doua sunt mereu iesite din stoc pe Elefant. Stiu ca in Romania a mai fost tradusa si Arena 13, dar deocamdata nu o am pe lista de TBR.

     2. Care este cel mai scurt timp in care ai citit o carte?

Cred ca o ora. Am citit Vampirul din Ropraz deoarece avea doar aproximativ 80 de pagini. Cartea nu a fost stralucita si i-am dat doar o steluta. Face parte din putinele carti pe care nu le recomand.  

     3. Care este cea mai scurta carte din biblioteca?

Daca exclud cartile pentru copii mici si cele cu povestioare, cred ca raman cu Fram ursul polar, pe care am citit-o cu multi ani in urma. Este scurta si cu scrisul gigantic, deci se potriveste de minune in aceasta categorie.

       4. Care este seria ta de carti favorita?

Nici nu cred ca isi mai are rolul intrebarea, cu totii stim ca iubesc Cronicile Wardstone de Joseph Delaney. Fiind prima serie citita de mine, cu siguranta va ramane si favorita. Nu cred ca pot zice acelasi lucru si despre Cronicile Starblade, continuarea Cronicilor Wardstone, care este putin mai slabuta.

        5. Care este autorul de la care ai citit cele mai multe carti?

Dupa cum am spus si mai sus, Joseph Delaney. Am citit pana acum 15 carti extrem de bune.

       6. Care este editura ta preferata?

Cred ca editura Corint, respectiv Leda Edge, fiindca am auzit ca ar fi una si aceeasi. Publica niste carti pe gustul meu. Pe locul doi fi editura Nemira, urmata de editura Epica, deoarece de la ambele edituri am niste carti pe lista de citit, unele deja citite.

       7. Ce carte ai recomanda celui mai bun prieten?

Acum depinde si de gustul prietenului. Mie mi-a placut cartea 13 motive scrisa de Jay Asher destul de mult, iar aceasta a fost prima care mi-a venit in minte. Arata consecintele lucrurilor pe care le spunem unui copil instabil emotional, care a ramas singur pe lume, fara prieteni. Din nefericire Hannah Baker comite suicid, insa cartea nu se concentreaza sau incurajeaza acest lucru, din potriva, incearca sa il impiedice, spunand lucrurile pe care nu ar trebui sa le mai facem.

        8. Care este cel mai lung timp in care ai citit o carte?

Doua saptamani, dar in acel timp am citit alte carti, deoarece inculpata, si anume Dark Army de Joseph Delaney, m-a bagat intr-un reading slump teribil. Am citit-o destul de greu, cateva pagini pe zi, deoarece simteam ca nu era potrivita pentru perioada respectiva. Scuze, Joseph Delaney!

        9. Care este cea mai groasa carte din biblioteca ta?

 
Tind spre Povestea lui Slither, care insumeaza 350 de pagini, dar care se citeste usor. Probabil am si altele mai groase, dar inca nu le-am citit.


Daca ti-a placut acest TAG, il poti prelua si tu, mentionand sursa de inspiratie! Multumesc!



Etichete: , ,