The Dark Army, volumul 2 din Cronicile Starblade, de Joseph Delaney Recenzie

Buna tuturor!
Cred ca ati aflat ca sunt o mare fana a scriitorului britanic Joseph Delaney, cel care a scris cunoscuta serie numita Cronicile Wardstone, traduse la noi de editura Corint Junior. Cum cei de la Corint au tradus decat primele 11 volume, am fost nevoita sa citesc volumul 12 si 13 in engleza, dar si Cronicile Starblade, contiunuarea, care este o trilogie. Imi pare rau sa o spun, insa am simtit ca aceasta trilogie a fost putin cam trasa de par, inferioara celeilate. Am oferit 5,4 si respectiv 4 stelute acestor carti, dar nu regret ca le-am citit. Lecturarea a fost usoara, limbajul nu foarte complicat, aceasta carte avand peste 300 de pagini.

Descrierea facuta de editura

Inviat recent din moarte, Thomas Ward a fost însărcinat să conducă o armată în lupta împotriva întunericului, alături de ucenica sa, Jenny, și de   Grimalkin. Dar bătălia lor decurge foarte rau, iar situația lui Tom pare a fi fără speranță până când Alice - o vrăjitoare puternică întoarsă spre întuneric - apare. Cea de-a doua carte din noua trilogie despre Tom Ward continuă lupta împotriva dușmanilor și readuce fanii in niste locuri familiale, cum ar fi casa teribilă de iarnă a vraciului, și aduce înapoi prietenii vechi și vechii dușmani.

Armata întunecată este cea de-a doua carte dintr-o serie de trei cărți care va introduce noii cititori în imaginația delicioasă a lui Joseph Delaney și va încânta fanii săi de mult timp. Perfect pentru fiecare cititor care iubește  acțiunea și aventura.


Parerea mea

In primul volum Tom Ward moare, spre surprinderea tuturor, insa Joseph Delaney il readuce la viata. Dupa ce in cea de-a treisprezecea carte l-a ucis pe vraci, nu m-ar fi mirat sa moara si Tom, iar Jenny sa devina vraciul. Din fericire acest lucru nu s-a imtamplat, chiar daca imi place Jenny, tot Tom ramane preferatul meu. Ce pot zice despre Alice? M-a durut tradarea ei, dar cel mai urat lucru a fost absenta ei. Am acceptat-o destul de greu, dar "tradarea ei trebuie sa aiba au motiv destul de bun", mi-am zis. Confruntarea cu Kobalosii este departe de a se incheia, asa ca ei isi aduna fortele proapete pentru a-i infrange odata pentru totdeauna, dar oare vor reusi? Sau puterea Kobalosilor ii depaseste?

Puncte tari

Puncte slabe

Aceasta a fost recenzia mea pentru The Dark Army, volumul 2 din Cronicile Starblade, de Joseph Delaney. Daca ti-a placut, nu uita sa te abonezi pentru a nu rata urmatoarele articole. 

Etichete: , , , , , ,