Black Friday inca nu a trecut! Reducerile inca sunt in toi

Buna tuturor!
Cred ca toti am profitat de Black Friday saptamana trecuta, zic din cunostinta de cauza, pentru ca am comis-o si anul acesta. Stiu, nu ai ce sa imi faci, dar in articolul acesta nu vorbim despre mine si cumparaturile pe care le-am facut, ci despre produsele care imi fac cu ochiul in aceasta perioada. Va voi vorbi despre un magazin online de electronice/accesorii auto, care vinde lucruri cum ar fi casetofoane auto, pana la ondulatoare si placi. Dar astazi am ales sa va vorbesc despre casetofoanele auto pentru ca tuturor ne place muzica, o ascultam oriunde si oricand, pana si eu o ascult acum, scriind acest articol, relaxandu-ma pe un fotoliu pufos. 

Cum muzica face parte din viata noastra, asa face parte si casetofonul auto. Poate multi va intrebati acum:"Dar black Friday nu s-a terminat? Unde mai gasesc eu preturi bune acum?" Ei bine, am gasit casetofoane la super preturi, de exemplu acesta are o reducere de 230 lei( pretul initial fiind de 430 lei)

Casetofonul despre care va vorbesc este:

Radio MP3 Player Auto Bluetooth, USB, AUX, Card Reader DEH-612. Cateva caracteristici ale sale sunt urmatoarele:

Playerul auto are o putere maxima de 50W si 4 canale de iesire. Simplu si usor de montat, acest player este ideal si pentru cei mai pretentiosi.

Playerul auto va ofera fiabilitate, claritate si conectivitate completa. Va puteti bucura de muzica preferata prin intermediul: USB-ului, cardului SD sau RadioFM. Playerul auto dispunde si de intrare auxiliara”AUX IN”.



Castetofonul este unu extrem de bun, are foarte multe avantaje, o garantie de 24 luni, dar cel mai important un pret de invidiat, o reducere mai mare de 50%. Asta numesc eu o afacere buna, iar daca te-am facut curios, nu uita sa treci pe la ei pentru a vedea promotiile pe care le au. 

Etichete: