Cartile de pe TBR-ul meu

Buna tuturor!
Deoarece am destul de multe carti pe lista de "To be read", am zis ca acesta ar fi un subiect perfect de abordat intr-un articol. 

1. Volumele2-8 din Harry Potter de J.K.Rowling

Am inceput sa citesc Harry Potter la sfarsitul lunii octombrie si imi doresc sa termin toata seria anul acesta. Nu stiu daca voi reusi, insa daca pot ar fi extraordinar. Seria este exceptionala si sunt sigura ca ma va uimi, la fel de mult ca si volumul 1, caruia i-am facut o recenzie aici.

2. Insurgent/Experiment/Four de Veronica Roth

Abia astept sa continui si seria Divergent scrisa de Veronica Roth. Am inceput deja Insurgent, insa am lasat-o de-o parte deocamdata. Am vazut filmul inainte de a citi cartile si se aseamana destul de mult, spre dezamagirea mea. Sunt sigura ca aceasta serie nu ma va dezamagii si va fi la fel de buna ca si primul volum, caruia i-am facut o recenzie aici.

3. Printre tonuri cenusii de Ruta Sepetys

O carte pe care am inceput-o de ceva timp, dar pe care am abandonat-o din lipsa de timp. Este o carte extraordinara, profunda si trista, ilustrand viata din cel de-al doilea razboi mondial prin prisma victimelor. Am citit decat 80 de pagini, insa a fost o lectura placuta, pe care o voi continua cat de curand.

4. Pecetea mortii de Veronica Roth

Alta carte pe care am vazut-o de nenumarate ori pe retelele de socializare, despre care am auzit ca ar fi mai buna decat seria Divergent. Nu stiu despre ce este vorba, dar stiu ca ar fi o distopie reusita. Dupa lecturare voi reveni cu o recenzie.

5. Amintirile vraciului/Povestirile Vraciului-Vrajitoarele/ Bestiarul vraciului de Joseph Delaney

Ultimele carti din Cronicile Wardstone pe care nu le gasesc nicaieri. Sunt pe stoc indisponibil de mult timp, in PDF nu le gasesc nici macar in limba engleza. Sper ca voi pune mana pe ele deoarece Joseph Delaney este autorul meu preferat si aceste carti sunt pe wishlist-ul meu de mult timp.

6. Baiatul cu pijamale in dungi.

O carte despre cel de-al doilea razboi mondial aparuta la editura Rao de ceva timp. Am vazut-o de multe ori pe retelele de socializare, in special pe Book-Tube. Mai multe nu stiu nici despre aceasta carte, insa sinopsisul m-a facut sa mi-o doresc.
Acestea sunt cartile pe care doresc sa le citesc eu. Ale tale care sunt?

Etichete: , , ,