Dark Assasin, volumul 3 din Cronicile Starblade, de Joseph Delaney Recenzie

Buna tuturor!
Cu tristete, astazi va scriu despre ultima carte din trilogia Cronicile Starblade scrise de Joseph Delaney. Cel din urma a ajuns a fi autorul meu preferat, dar totodata cel de la care am citit cele mai multe carti, saisprezece. Stiu ca mai sunt doua carti scrise de el, legate de Cronicile Wardstone, traduse in romana si una in engleza, pe care abia astept sa le citesc. Haideti sa va povestesc despre aceest ultim volum.

Descrierea facuta de editura

Cea de-a treia carte ingheata legenda noului vraci... Un asasin se ascunde în întunericul dintre pământ și uitare - dar cine sunt ei și care este misiunea lor? Oamenii din Comitat  trăiesc cu frică de fiarele care voiau să aducă războiul în Comitat. Cum pot speranța să supraviețuiască atunci când dușmanii lor temători sunt fortificați cu puterea unui zeu? Ar putea creatura care se mișcă în întuneric să fie salvatorul pe care îl caută Comitatul?

Parerea mea

Descrierea destul de vaga data de editura nu prea m-a ajutat cu multe informatii despre carte, insa fara indoiala trebuia sa o citesc, mai ales dupa finalul de care am avut parte si anume moartea vrajitoarei asasine, Grimalkin. Imi venea sa dau cu telefonul de pamant cand am vazut ca ea a ajuns in Intuneric, locul unde ajung vrajitoarele dupa moarte. In acel loc se intalneste si cu Thorne, ucenica sa, care o va ajuta cu sfaturi si trucuri pentru a supravietui in Intuneric. Dar inca exista speranta, Grimalkin inca mai are o sansa la viata, cel putin asa crede Thorne. Oare asa este? Va reusi Grimalkin sa reinvie? Dar Tom? Va infrange Kobalosii fara Grimalkin?

Puncte tari

Puncte slabe

Aceasta a fost recenzia mea pentru Dark Assasin, volumul 3 din Cronicile Starblade, de Joseph Delaney. Daca ti-a placut, nu uita sa te abonezi pentru a fi la curent cu noile articole.

Etichete: , , , , ,