The chocolate book TAG in romana

Buna tuturor!
Astazi revin cu un nou TAG de carti, care mi-a placut extrem de mult si se numeste The chocolate TAG. L-am vazut foarte putin prin romana, iar ceea ce trebuie sa facem este sa potrivim unui anumit tip de ciocolata o carte, evident pe baza de intrebari. TAG-ul insumeaza 6 intrebari, fiecare mai interesanta decat cealalta.

1. Ciocolata neagra: O carte cu subiect intunecat. 

Cred ca aici intra cu usurinta multe carti din cele pe care le-am citit. Aleg Misterul crimelor de la Little Fawn lake. O carte politista destul de reusita, scrisa de Raymond Chandler. Aici mai pot incadra si Cronicile Wardstone, Cele 13 motive si cartile scrise de Stephen King.

2.Ciocolata alba: O lectura amuzanta sau vesela

Ei bine, aici am doar un raspuns, si acela tras de par. Eu cred ca aici se potriveste de minune O scrisoare pierduta de I.L.Caragiale. A fost o lectura usurica, amuzanta, cu subiect alert, personaje amuzante, destinate jucarii pe scena, iar principalul rol al numelor este satirizarea. Cred ca aici s-ar incadra si Nazdravazniile lui Pacala, stiu ca am ras si la ele cand eram mai mica.
3.Ciocolata cu lapte: O carte despre care s-a vorbit de multa vreme si mori de nerabdare sa o citesti.

Seria Divergent. Am vazut si filmele, stiu ca nu a fost o alegere minunata, dar nu ma deranjeaza. Mi-am luat si cateva spoilere, dar la fel, nu ma deranjeaza. Am auzit foarte multe lucruri bune despre aceasta serie, deci este pe lista, cu siguranta o voi citi. Probabil va urma in viitorul apropiat(departat) si trilogia Jocurile Foamei.

4.Ciocolata cu caramel: O carte care te-a facut sa te topesti pe interior.

Printre tonuri cenusii a fost o carte superba, trista si extrem de dureroasa, care surprinde viata celor din al doilea razboi mondial. Ea a aparut la editura Epica si este o fictiune istorica.

5.Kit Kat: O carte care te-a surprins de curand.

Harry Potter si piatra filozofala este o carte care m-a surprins placut in lluna octombrie. A fost o carte uimitoare pe care o recomand cu mare drag, cu toate ca simt ca sunt singura care nu o citise pana acum.

6.Snickers: O carte de care cand auzi innebunesti.

Amintirile vraciului de Joseph Delaney pentru ca nu o pot gasi nicaieri, parca a inghitit-o pamantul. Abia astept sa pun mana pe ea anul acesta.

Daca ti-a placut acest TAG, il poti prelua si tu mentionand sursa, atat cer. Intrebarile au fost amuzante si m-am stradut putin la fiecare. Nu uita sa te abonezi pentru a nu rata si alte TAG-uri, manichiuri sau recenzii de carte, uneori si de filme. 

Etichete: , ,