Top 5 carti ale anului 2017

Buna tuturor!
Pentru mine 2017 a fost anul in care m-am apucat serios de lectura, dar si de blog. Am descoperit multe carti frumoase si cateva mai putin placute, dar hai sa fim optimisti. Din iunie pana in decembrie am reusit sa lecturez 47 de romane si sunt extrem de mandra de aceasta performanta. Daca tot s-a terminat anul vreau sa va povestesc despre 5 carti pe care eu le-am adorat si pe care eu le recomand tuturor. Ordinea este aleatorie si toate aceste carti au primit 5 stelute pe GoodReads.

1.Cronicile Wardstone de Joseph Delaney



La acest numar am o intreaga serie despre care v-am vorbit si pe blog. Va las aici link catre postarea unde va explic totul despre ele, despre volume si actiune.

2. Harry Potter de J.K Rowling


Aici vreau sa vorbesc doar despre primele 2 volume, deoarece doar pe alea am apucat sa le citesc. In acest moment citesc si cartea a 3 a de ceva timp, dar la anul o voi termina. Cred ca toata lumea stie despre aceste carti, fiind extrem de populare. Aceste carti urmaresc viata plina de peripetii ale lui Harry Potter, un vrajitor. Cartile sunt scrise extrem de bine si am aceeasi parere si despre filme, chiar daca l-am vizionat decat pe primul.

3. Misery de Stephen King


Stephen King este noua mea descoperire in materie de horror, insa am observat ca Misery este mai mult un horror psihologic deoarece urmareste traumele prin care trece personajul principal, Paul, atunci cand va fi rapit de o mare fana a lui. Incercarile de a evada, calvarul prin care trece, construiesc un roman psihologic de nota 10, care te va tine cu sufletul la gura pe tot parcursul sau.

4. Amandoi de Liviu Rebreanu

Aceasta carte a fost o mare descoperire a acestui an, un roman politist foarte bine scris, cu o actiune destul de complexa. Am lecturat aceasta carte in mai putin de doua zile si asta zice extrem de multe lucruri despre ea. In principal urmareste moartea a doi batrani, ucisi in circumstante misterioase. Politistul Dolga va interoga suspectii pe parcursul romanului, afland in final faptasul acestor crime. Sa fiu sincera, nu am gasit singura vinovatul, i-am suspectat pe toti, insa nu pe cel potrivit. O lectura de nota 10.

5. Trei Coroane Intunecate de Kendare Blake


O carte bunicica, care m-a impresionat prin lucrurile pe care vrea sa le transmita. Nu pot afirma ca aceasta carte a fost de nota 10, stiu ca multi nu o apreciaza deoarece este putin cam trasa de coada, insa in opinia mea acest lucru a fost necesar deoarece aceasta carte ne introduce intr-o lume noua. In aceasta carte trei surori inzestrate cu puteri speciale sunt nevoite sa se lupte atunci cand vor implini varsa de 16 ani pentru castigarea tronului. Arsinoe este o naturalista, poate controla natura. Katherina este o toxica, poate inghiti orice otrava fara sa sufere. Mirabela este cea mai periculoasa dintre cele trei putand sa controleze elementele.
Acestea au fost cartile pe care eu le-am citit in acest an si mi-au placut foarte mult. Ale tale care au fost?

Etichete: ,