Carrie de Stephen King Recenzie

Buna tuturor!
Am profitat de reducerile consistente de pe targul cartii si am plasat o mica comanda, luandu-mi in mare parte cartile lui Stephen King. Dupa ce am citit doua carti proaste scrise de el, am zis sa-i mai dau o sansa, cumparand cartile extrem de populare ale sale, placute de multe persoane.
Pentru ca am vrut sa fie o lectura usoara, am ales Carrie, insumand un total de 215 pagini, impartite in 3 parti.

Descrierea facuta de editura:

Carrie este o adolescenta timida si retrasa, care, din copilarie, indura persecutiile si ironiile colegilor de clasa. Umilintele la care o supun devin o tortura din care simte ca nu mai poate iesi. Mai mult, este si victima fanatismului religios al mamei sale, o fiinta violenta, brutala.

Cand disperarea ajunge la apogeu, Carrie isi descopera o putere inspaimantatoare – telekinezia –, ce-i ofera darul razbunarii: poate sa miste, sa arunce, sa zdrobeasca si sa incendieze orice de la distanta.

„Sangeroasa si inspaimantatoare… nu o poti lasa din mana!“
Chicago Tribune

„Garantat sa te ingrozeasca!“
The New York Times

Parerea mea

Carrie avea potential, mai ales cititind sinopsisul, insa a fost o lectura greoaie, ciudatica. Am avut sperante mai mari de la ea, insa deoarece a fost prima opera a scriitorului nu a uimitoare. Totul incepe intr-o zi de scoala, atunci cand, Carretei White, fata urata de toti colegii, i-a venit ciclul pentru prima data, nestiind ce i se intampla. Toate colegele au ras atunci de ea, lipsind urmatoarele zile, tot atunci descoperind un lucru si mai uimitor, faptul ca era telekinetica, putea misca obiectele doar gandindu-se la ele, lucru care o ingrozea si pe mama ei, o femeie nebuna si obsedata de religie, in felul negativ, care ii facea mai mult rau decat bine fetei sale. Va las pe voi sa vedeti cum se va razbuna Carrie pe colegele sale in final.
Dupa cum am mai spus, lectura a fost ciudatica, presarata cu texte din ziare din viitor, cu un limbaj vulgar si descrieri indecente, dar acesta este stilul lui King, stil peste care pot trece cu vederea daca povestea este exceptionala.
Carrie a fost destul de ok, insa pe mine nu m-a uimit atat de tare, oferindu-i doar 3 stelute din 5 pe GoodReads.

Etichete: , , , ,