Harry Potter si Camera Secretelor de J.K.Rowling Recenzie

Buna tuturor!
Stiu ca sunt putin cam intarziata cu recenzia volumului doi din Harry Potter, insa dupa ce mi-am cumparat multime de carti, am uitat de el si imi pare rau, deoarece consider aceste carti o serie de nota 10. Nici volumul 2 nu m-a dezamagit, a fost superb, iar acum citesc volumul 3 si sunt la fel de incantata si de el, dar despre el vom vorbi in recenziile viitoare. 


Produs publicat in 2016 de ArthurData aparitiei: Mai 2016Format: 140x205Tip coperta: CartonataNumar pagini: 400

Sinopsis


l doilea volum al celei mai de succes serii fantasy pentru tinerii cititori!
Harry Potter are o vara plina: petrece o zi de nastere groaznica, primeste avertizari sinistre de la un elf de casa pe nume Dobby si fuge de la familia Dursley cu masina zburatoare a prietenului sau Ron.
La Hogwarts incepe un nou an scolar, iar Harry aude niste soapte ciudate pe coridoarele goale. Apoi au loc mai multe atacuri misterioase – previziunile sumbre ale lui Dobby par sa se adevereasca...

Parerea mea

Al doilea an la Hogwards incepe, iar Harry Potter si-a petrecut vacanta de vara la rudele sale Incuiate, familia Dursley, care nu il lasa sa mai practice magia. Acesta este vizitat de un spiridus, care ii va interzice sa mearga la scoala, spunand ca este periculos pentru el. Harry il va ignora, spunand ca ar fi imposibil sa stea cu acei Incuiati. Ron, cu ajutorul unei masini zburatoare il va scoate pe Harry din casa si il va duce la scoala. Acolo era o tensiune care se resimtea si de elevi, profesorii fiind speriati de camera secretelor, crezand ca va fi deschisa in acel an. Harry impreuna cu prietenii sai se va ocupa cu investigarea acestui mister. Felul in care povestestea autoarea, actiunea pe care o contureaza sunt exact pe placul meu.
I-am oferit si acestei carti 5 stelute cu plus pe GoodReads.

Etichete: , ,