Minionii- Traiasca regele Bob de Lucy Rosen Recenzie

Buna tuturor!
Astazi vom discuta despre a doua carte pe care am primit-o de la editura RAO si anume o carte ilustrata despre minioni scrisa de Lucy Rosen.
Cartea este una de copii si insumeaza in jur de 20 de pagini, este o lectura usoara, bazata pe filmul Minionii.
Ilustratiile sunt absolut minunate si voi insera si eu cateva in acest articol.
Carticica este perfecta pentru copiii micuti, dar si pentru cei mari. Din cate am vazut in aceasta colectie cu minionii sunt 6 carti pe care intentionez sa le cumpar in viitorul apropiat. 

Descrierea facuta de editura

Minionii s-au nascut pentru un singur motiv: sa ii slujeasca pe cei mai ticalosi dintre ticalosi. Dar atunci cand Scarlet Overkill ii trimite sa fure coroana reginei, Bob incurca socotelile... Si devine noul rege al Angliei! Traiasca regele Bob!

Parerea mea

Nu pot povesti mai mult decat am povestit mai sus deoarece va voi strica toata povestea, avand foarte putine pagini. A fost o carticica amuzanta si interesanta, cu ilustratii frumoase, care a rezumat filmul cu minionii in apriximativ 20 de pagini.

Cateva ilustratii din carte:




Aceasta a fost mica mea recenzie pentru cartea "Minionii- Traiasca regele Bob" de Lucy Rosen. I-am acordat 5 stelute din 5 pe GoodReads chiar daca nu a fost o poveste complexa.