Noutati de la Malika Colors Romania. Pantone 2018

Buna tuturor!
Astazi va voi prezenta cateva oje noi de la Malika Colors Romania.


 Despre ei v-am mai povestit si aici, unde aveti parerile mele despre primele oje incercate de la ei. M-am bucurat tare mult cand am primit cateva culori noi, mov bineinteles, deoarece mov este culoarea pantone 2018. Iubesc movul, ceea ce se poate vedea si din vechile mele manichiuri. De data aceasta am testat trei oje mov superbe, una crema, fiind culoarea pantone 2018, iar celelalte doua sidefate. Haideti sa va arat cum arata ele pe unghiutele mele.

OJA MALIKA COLORS 12 ML COD 75B AMETHYST COLLECTION


Aceasta culoare este opaca in 2-3 straturi, insa mie imi place sa o folosesc ca un topper peste orice nuanta de mov, folosind astfel doar un singur strat. Culoarea de baza este un mov inchis caruia i s-au adaugat particule sclipitoare mov si albastre.

OJA MALIKA COLORS 12 ML COD 94B LANZAROTE



Aceasta oja este opaca in doua straturi si este un mov mediu cu shimmer mov.

OJA MALIKA 12 ML PANTONE 2018 COD 18-3838



Am ajuns si la vedeta acestei colectii, culoarea pantone a anului 2018.  Ea este o adevarata frumusete, opaca intr-un singur strat pe unghiutele mici, iar pentru cele mai lungi in doua straturi subtiri.
Despre rezistenta nu voi mai vorbi deoarece m-as repeta. Am precizat si in primul articol faptul ca ele rezista extrem de bine si dupa o luna de teste nu m-au dezamagit vreodata.
Le multumesc celor de la Malika Colors pentru aceste oje minunate si voua pentru ca ma urmariti! O zi frumoasa sa aveti!






Etichete: , ,